Sayfalar

Follow me around the world

30 Aralık 2013 Pazartesi

TIGERS ON MY SHOULDERS

 Reklam gibi post oldu diye hemen başka kanala zaplamayın :) Bugünlük de böyle idare ediverin  :) Biraz daha kalın burda! En güzel burasıymış hem :) İsterseniz karpuz bile keserim, börekler açarım , mantılar dökerim, kek de çırparım :P Tamam tamam kesin kalıyosunuz :) Bakın sırf misafirperverliğimi ispatlamak için tabağınıza tek porsiyon görünümünde üç kişilik yemek koydum. Utanıp masadan aç kalkmanıza gönlüm razı gelmez ama çok yeyip mide fesatından hastanelik olmanız umrumda olmaz söyliyim :)))) 'Allah aşkına ye , darılırım , gönül koyarım ki ye' diye de ısrar edicem haberiniz olsun :)) Türk'üm ben!!!!!

It's like an advertisement post of Turkish Airlines, but actually it's not :) I used the ball as a decoration but you can use it to travel around the world :) Enjoy it :)




















Etek: Limango By Sally, Kısa Top: Top Shop, Çanta: Zara, 
Botlar: Centro (Taksim), Saat: Armani Exchange, Gözlükler: Mango

Skirt: Limango By Sally, Crop Top: Top Shop, Bag: Zara, Boots: Centro (Istanbul), watch: Armani Exchange, Sunnies: Mango

4 yorum:

  1. Kısa üste bayıldım! Zaten ne zaman birinde bir şeyi çok beğenip hemen bloğuna zıplasam nereden almış diye, hep Top Shop'la karşılaşıyorum ve nalet olsuuun İzmir'de Top Shop yok :( çok güzelmiş, kombin de süper olmuş! Aşırı beğendim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsınnnnnnnnnnnnnn :) insallah daha güzelini bulursunnnnnnnnnnnnnnn :)

      Sil
  2. topuzunuz çok beğeniyorum canan hanım

    YanıtlaSil
  3. nunu hanım ben de sizin rüzgarda uçuşan saçlarınızı yerim :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...