Sayfalar

Follow me around the world

1 Ocak 2014 Çarşamba

LAST DAY OF 2013

Bugün çohhh hüzünlüyüm, duygusal bi de romantiğim :) Koskoca bir yılı daha devirdik, 2013'ün son gününü yaşıyoruz... Ben Kalamış'a gittim bugün, tatlı bir huzur almaya geldim demek için
 sırf :):) Dedim! Cevap vermedi ! Dötü kalkmış, eskiden böle miydi Kalamış? Cevap verir, hal
hatır sorardı ! Eski gurban bayramları gibi, şeker bayramları gibi o da çok değişmiş :) (Ama ben hep çok normalim, akıl sağlığım da yerinde zaten)

It's the last day of 2013 today... Feel a little bit different  as the time is passing away very fast like any other things... I think I don't wanna get older so fast :) Anyway hope to enjoy each and any new year more than the older ones :) 
























Etek: Tally Weijl, T-Shirt: Bershka, Hırka: Marks&Spencer, Botlar: Mango, Çanta: Burberry, Takılar: Park34

Skirt: Tally Weijl, T-Shirt: Bershka, Cardigan: Marks&Spencer, Boots: Mango, Bag: Burberry, Necklaces: Park34 (Istanbul)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...