Sayfalar

Follow me around the world

26 Aralık 2013 Perşembe

LOVE PINK

 Bizim Türk ailelerinde değişik bi gelenek vardır nesilden nesle devam eden, şöyle ki televizyonda romantik bir sahne izlerken, en heyecanlı noktada bile olsa eğer ki kazara bi öpüşme sahnesi olursa yada masum bir busecik bile olsa,o kanal evin babası tarafından saniye geçmeden değiştirilir (o kadar antrenmanlıdır ki hatta baba,daha o dudaklar birbirine kavuşmadan kanal değişmiştir bile). O kanala geri dönüldüğünde de zaten film almış başını gitmiştir, nerden yakalayacaksınız belli değildir, heves meves kalmamıştır. Evet ben de İşviçre'lerde yaşamış olsam da cocukluğumu,sağolsun babam bu husuta çok ince davrandı bizi mahrum bırakmadı bu gelenekten. Ben de çocuğumu bırakmiğcam inşallah, hakkım yok sonuçta madem adetler böyle, kıyamam yavruma :)

Siz şimdi eminim bu konu da nerden aklına geldi diyosunuz biliyorum :)
 Fotolarımın çoğunda arka planda aşıklar çıkmış manzaranın tadını çıkarıyolar göreceksiniz...
Ben bütün fotolarda acaba öpüşüyolar mıydı ki yaa diye baktım :) Nasıl bi içimde kaldıysa filmlerde göremedim bari fotolarda göreyim diye düşündüm heralde :))) (içler acısı bi durumdayım :)))

Whenever I have a coffee break no matter how short it is, I prefer to have it watching the sea and ships and of course the seagulls... It gives me energy and makes me feel ready for the rest of the day... Today I was also happy with my outfit as I love wearing different materials together like leather, cotton and denim :) And using colours on my accessories is what makes people think 'Yes this is Canan'.  I feel myself completed when  I use pink or yellow or blue o green or any other colour on my combinations :)

 





























Deri Pantolon: H&M, T-Shirt: Mango, Denim Gömlek: Asos, Ayakkabı: Mango, Çanta: Burberry, Saat: Levi's

Leather Pants: H&M, T-Shirt: Mango, Denim Shirt: Asos, Shoes: Mango, Bag: Burberry, Watch: Levi's

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...