Sayfalar

Follow me around the world

5 Ocak 2014 Pazar

SOUTH PARK

 'Bi gün çohhh zengin olursam...' ile başlayan boş beleş cümlelere bayılıyorum :) Ben mesela öle bi durumda babamı bile tanımam, kralı gelse onu da tanımam, halamın torununun geliniyle de hiç işim olmaz, anında unuturum :))) Şimdiden söyliyim istedim sonra arkamdan laf olmasın :)) Ama öyle bir ihtimal olmadığı için sahip çıkın bana, nolur sevin, dışlamayın! Ben en fazla arabamın modelini bir tık yükseltebilecek kadar zengin olurum onu da olmasam da olur :))) (Milli piyango bileti bile almayı unutmuş bir Safinaz var karşınızda, benim neyime para. Olsa onu da unuturum bi yerlerde demek ki hatta kendimi de unutsaymışım keşke :))

Love cartoons on my clothes, love South park, love sunny days in winter... Today I am living a summer day wich is normally not seen in January in Istanbul. But I don't want to think much about it but will enjoy it. By by, see you :))










































T-shirt: Terkos, Etek: Stradivarious, Hırka: Forever New, 
Botlar: Derimod, Çanta: Burberry, Gözlük: Mango

T-Shirt: Terkos (A local bazaar in Istanbul), 
Skirt: Stradivarious, cardigan: Forever New, Boots: Derimod,
 Bag: Burberry, Sunnies: Mango

2 yorum:

  1. Sabahtan beri postlarını okuyorum yahu orjinallik böyle bişi olsa gerek, kıyafetlerinden cok yazdıklarını kuyorum. Su ofis ortamında bi nebze de olsa guldurdun ya beni Allah da seni guldursun :p
    Anane diyince bağlantı kurdum bi de Orduluymussun, ben de pek uzaktan sayılmam. Anlasıldı kan cekti! :)

    Dur bi de instagramda takibe aliim tam olsun. Mujx!
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  2. hehehe :)) cok sevidnimmmmmmmmmmmmm :) begendiğiniçin de cok teskkurederimm :)) boklu ofis hayataına renk katmaya devam etmek istiorum insallah :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...