Sayfalar

Follow me around the world

3 Ocak 2014 Cuma

BLACK AND WHITE STRIPED

 Bugün de günlerden siyah beyaz çizgili, arka fonda da sarı pisicik :)) Her yerde bulurum onları her yerde bulurlar beni, karşılıklı sevişiyoruz :) Olmasalardı olmazdım ! O derece seviyorum, ölüyorum bitiyorum :) Siz de sevin olmaz mı kiii, arabalarınızın bagajında mama taşıyın mesela, gördükçe verirsiniz onlara. Ya da bi yerlerde yemek yediyseniz artan yemeklerinizi paket yaptırın, restoranın kapısında sizi bekleyen bir köpekcik kesin olucaktır. Onlar doyunca çok mutlu olacaksınız. Mutlu oldukça da onları doyuracaksınızzzzzzzzz. Mutlu oldukca doyuracak doyurdukça mutlu olacaksınızzzzzz derkennnnnnnnn dünya daha güzel olacakkkk :)))

Today I am the woman in black and a little bit white :) And there is a sweety Garfield behind me :)
We are close friends since seven days as I am feeding him every day around one o'clock after I have my lunch... And he accompanies me on my photo shoots :))) 





















Etek: H&M, Büst: Mango, Ceket: Forever21, Çizmeler: Mango, Çanta: Burberry, 
Saat: Michael Kors, Gözlük: Tabe Kıyamet

Skirt: H&M, Top:Mango,Jacket: Forever21, Boots: Mango, Bag: Burberry,
Watch: Michael Kors, Sunnies: Tabe Kıyamet (Istanbul)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...