Sayfalar

Follow me around the world

31 Ocak 2014 Cuma

KISSES FROM DOUALA, CAMEROON

Şu anda dünyanın Afrika'sının en ücra köşelerinde post yapabilmiş olmanın (kendimce) haklı gururunu yaşıyorum :) Yine şanslıyım, yine farklı kareler yakaladım, yine mutlu oldum, yine çiçek, böcek, kertenkele oldum :) Hatta belki biraz da mutlu etmişimdir, kim bilir :) 

I am honored of being able to make a post in Cameroon, Africa. I had only one full day here. Again I was lucky, again had the chance to catch nice pictures andagain was happy. Maybe also made people here a little bit smile :)



 
Veeee bir de ne göreyimmmm :) Burası bir ilkokul, sınıfların kapısız olduğu bir ilkokul hem de. Ben de kapısız köyden geldim zaten, dalıyorum sınıfcıklara :)

And what do I see here? It's a primary school where the classrooms do not have doors :) So Nobody could stop me I joined them :)



 







  
Şimdi de sokak sokak geziyoruzzzzzzz :) Pokkal dükkanı açmak için bir dükkana ihtiyaç olduğunu mu sanıyordunuz yoksa siz??

And now ready to room around in the city :) Did you think that you need a shop to open a grocery??? In Cameroon, the answer is no:)


 Ananas verim yersin :))

  Would you like to eat pinaplle :))


O zaman yımırta veriiim yersinnn :))

How about eggs :)









 









 

 
 Tanıştırayım, bu da bir garip Afrika kahvaltısı :)

And this is my poor but lovely African breakfast :)


Etek: Janpath (Yeni Delhi,Hindistan), Atlet: H&M, 
Denim Ceket: Miss Selfridge, Sandaletler: Bershka,
 Kolye: Stradivarious, Çanta: Mango

Skirt: Janpath (New Delhi,India), Singlet: H&M,
 Denim Jacket: Miss Selfridge, Sandals: Bershka,
 Nacklace: Stradivarious,
 Bag: Mango

3 yorum:

  1. Gezgin olmak bu dünyada en büyük zevk veren şeydir herhalde ve bu güzel anlara tanik olmak :) devammm :)

    YanıtlaSil
  2. evet aynen öyleeee :) yasama sebebim resmen :) Tabi hayvancıklar da ayrıca degerli tabi :)

    YanıtlaSil
  3. Okul yüzünden ertelediklerimin sende resim bulmuş hali :) hayvanciklarda ayri tabi :):) bu arada ismim Sevde.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...