Sayfalar

Follow me around the world

1 Aralık 2013 Pazar

LIGHTINGS BEFORE NEW YEAR



Bu yıl ben de eve; bize göre yılbaşı ağacı, onlara göre noel ağacı, bunlara göre de Christmas agacı olan ve deli gibi süslenip ışıklandırılan çam ağacından almak istiyorum :) Geç kalmadan alsam iyi olur.. Ben alana kadar Christmas, Noel, yeni yıl biter 'gurban' bayramı olur  :)) Zaten benim çıldırık kedilerim (3 silahşörler) acaba ağaçla nasıl bir imtihan yaşayacaklar onu da merak etmiyo değilim...Birbirlerini kıskandıkları yetmiyormuş gibi şimdi de yapma çam ağacını kıskanır bütün dallarını, yapraklarını, süslerini, ışıklarını parçalayabilirler :)  Anlayacağınız benim neyime çam ağacı benim neyime yılbaşı süsleri (kuru fasulye pilava devam)  :)  Şimdiden 'Mutlu Noellerrrr' bana, yeni yıl için de geri sayım başlasınnnnn 10-9-8-7-6-......

 This is what I love about winter, december, Christmas and New year. Lightings everywhere... It makes the streets light and warm. That's why we're  more eager to walk on the streets and more willing to do shopping. I love the street vendors in winter and eat more chestnuts sold outside. What we are looking forward to see is snow nowadays days.




 Bak bak bulmuş hemen ışıkladırılmış küçücük ağaçcıklarrr bi yandan poz verio bi yandan da 'nasıl eve götürebilirim' in derdinde :) Şimdi şunu atsam çantaya, evet evet ya iyi fikir, süper fikir, bu gazla 5 km yürürüm de Noel Baba misali sırtımda çuval gibi çantayla :)))












Şort: Stradivarious, Denim Gömlek: Top Sop, Kazak: C&A,
Botlar: Pull&Bear, Clutch: Bershka, Saat: Levi's, Küpeler: Koton

Shorts: Stradivarious, Denim Shirt: Top Shop, Pullover: C&A, Boots: Pull&Bear, Clutch: Bershka, Watch: Levi's, Earrings: Koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...