Sayfalar

Follow me around the world

30 Kasım 2013 Cumartesi

FRIENDS BIRTHDAY NIGHT



Evet doğru söylüyorsunuz, çok soğuktu. Evet, her yerlerim dondu. Tamam, hasta olucam, delirdim mi ben :) İbret olsun diye, ders verici bir post paylaşıyorum bugün. Arkadaşımın doğum günü için böyle ince giymiş ve kendi çapımda süslenmiş olmam normal evet. Buna kimsenin bir itirazı olamaz! Ama sırf iki foto çekileceğim diye kendimi heba etmem ve bugün yataklara düşüp salya sümük hasta olmam, o da yetmezmiş gibi bana bakacak kimsenin olmaması, hatta ocağımda sıcak bir tencere çorbanın bile pişmemesi hiç normal değil. Çorbayı bırakın nane limon da kaynatan yok (duygu sömürüsü). Yani diyeceğim o ki dostlar kalın giyinin yavrum, sıcak sıcak, kalın kalın giyinin, içinize yünlü yünlü giyinin. Ben de kalkayım da bi kek çırpayım kendime, iyi gelir hastaya diye biliyorum :) (Yalanın da böylesi. Maşallah suphanallah domus gibi :) Hasta falan olmaz hayatta. Şu anda da Caddebostan'a gitmiş o mağaza senin bu mağaza benim geziyo :))

It was my friends birthday last night.We organised a smal party for her. I love coming together with my friends in such organisations.  Everyone looks fancy, enegetic and happy on those days. What I had to do beside enjiong the night was taking photos. As it was freezing cold outside I had only 5 minutes to take these pictures before I got frozen :) That's why I am sorry for my teeth trembling :) 











Etek: Terkos , Denim Top: Asos, Ayakkabı: Mango, Çanta: Primark (Londra), Saat: Levi's

Skirt: Terkos (A Local bazaar in Istanbul), Denim Top: Asos, Shoes: Mango, Bag: Primark, Watch: Levi's

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...