Sayfalar

Follow me around the world

7 Aralık 2013 Cumartesi

FRIDAY NIGHT



Cuma günlerini seviyorum ben cucukluğumdan beri... Hep bir anlamı olmuştur mübarek cuma günlerinin :) Tatile bir kala gibi bir şey...Arkadaşlar aranır, planlar yapılır, kafalar dağıtılır... Bugün de öyle klasik bir cuma günüydü, telefonum çaldı, her zamanki gibi arkadaşlarımla sözleştik dışarı çıkacağız...Hemen giyindim, hazırlandım, süslendim (beş dakikada Beşiktaş). Oturduğum sitenin cafe'sinde yemek yedim, doydum, post için foto çekildim veee eğlenceye hazırdımmm :) 'Arto'nun sahne aldığı mekanda sabaha kadar dans ettik' deeeeer mişim :(  Ama diyemiyorum çünkü eve geri döndüm :) Valla eve geri döndüm...Vazgeçtik çıkmaktan evde çay demleyip çekirdek çitledik..Gerçekten, hakkatten, yeminlen  :))) Arto bizsiz sahne aldı buna üzülüyorum ben !  (Şuan yastığa kafasını gömmüş ağlıyo aklı göbek atmakta kalmış oynak Hamide'nin  :)))

I love fridays since I was a child like everybody. It has always a meaning for everyone at any age. It's the last day of school, work or any compelling bussines. For me it doesn' actually have a positive side for years as I have been working on fridays, saturdays or sundays.But still I like friday nights. Today is another motivating friday night I meet up with my friends. That's why I am in pinks that's why I'm happy...



 


















Gömlek: Pull&Bear, Jean Pantolon: River Island, Ayakkabı: Mango, Çanta: Miu Miu, Küpe: Koton

Shirt: Pull&Bear, Jeans: River Island, Shoes: Mango, Bag: Miu Miu, Earrings: Koton


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...