Sayfalar

Follow me around the world

23 Aralık 2013 Pazartesi

BLACK AND WHITE

Yılbaşından önce Nişantaşı'na gitmeyeni dövüyölar İstanbul'da :) Hele bi de her sene deli gibi süslenen, çılgınlar gibi ışıklandırılan sokaklarında bir poz verip de efendim instagram olsun, facebook olsun paylaşmazsanız da pıçaklıolar haberiniz olsun :)) Ben de her yıl olduğu gibi bu yıl
da geleneksel Nişantaşı günlerini ziyarete, kutsal görevimi gerçekleştirmeye gittim... Verdim miss gibi pozlarımı paylaştım her türlü sosyal alemde çekildim kenara :) Görevimi tamamladım. Üstümden yük kalktı valla sıramı savdım. (Sanırsın sokakların ışıklandırmasını yaptı, caddeleri süsledi kezban)... 

Today I went to Nisantasi where you can feel the new year coming best in Istanbul... It was crowded with people shopping. Preperations for the new year had already started... The streets and shops were colorful decorated and fully illuminated :) It makes me happy, I couldn't stop myself shopping :) 

























Etek: Brüksel'de bir butikten, Kazak: Asos, Çizmeler: Milano'dan, Parka: Mango, Küpe: Yeşilköy Pazarı, Çanta: Miu Miu, 
Saat: Armani Exchange

Skirt: A Boutique in Brussels, Top: Asos, Boots: Milano, Coat: Mango, Earrings: A local bazaar in Istanbul, Bag: Miu Miu, Watch: Armani Exchange

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...