Sayfalar

Follow me around the world

15 Nisan 2014 Salı

SPRING IN ISTANBUL

 Bugün de annemle güne gidip, onu beni götürdüğüne pişman etmek istiyorum... Bana kaş göz işareti yaptığında dinlememek istiyorum :)) Uslu evlat profilinden çıkıp annemin karizmasını yerle bir edip özgürlüğümü de ilan etmek istiyorum :))) Hatta hiç zeytin görmemişim gibi 359674 tane zeytin yiyip daha yok mu bundan da demek istiyorum :))) 

Today I am back from New York and feel the spring in Istanbul... The weather is perfect to go out and enjoy the sun... 
































Denim Elbise: H&M, T-Shirt Elbise: Primark (London), Ayakkabılar: Forever21 (New York),
Çanta: Zara

Denim Dress: H&M, T-Shirt Dress: Primark (London), Shoes: Forever21 (New York)
Bag: Zara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...