Sayfalar

Follow me around the world

4 Nisan 2014 Cuma

SMILE

Bazen şapkanız boka düşer ve siz hala gülebilirsiniz... İşte bugün tam olarak öyle bir gün benim için :)) Hatta bizzat kendim boka düşsem gülebilecek moddayım :) (Allah bozmasın inşallah, neşemiz daim
olsun,üç gulhfü bir elham, kapanış konuşması, süphaneke amin :)

 Sometimes even if you drop your hat in to a shithole you can still smile :) Today is one of those days for me :) Even if I fell myself into it I would smile today :) Wish us all good mooded days like this and kisses :)



 

 





 



   



 

 


Denim Gömlek: Top Shop, Pantalon: Telly Weijl, 
Çanta: Christian Dior, Kolye: Stradivarious, Şapka: Mudo, Ayakkabı: Zara,Saat: Armani Exchange

Denim Shirt: Top Shop, Pants: Telly Weijl, Bag: Christian Dior, Necklace: Stradivarious, Hat: Mudo, Shoes: Zara,
Watch: Armani Exchange

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...