Sayfalar

Follow me around the world

22 Nisan 2014 Salı

ANTALYA

Evettttttt Pampişlerrrr :)) Müjdemi isterim Antalya'ya da yaz gelmişşşşşşşşş... Sırf sizin için bizzat kendim yani ben Canan'ınız gittim ve kendi gözlerimlen gördüm :)) Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz, yollar sizindir :)) Benden de bi selam götürürsünüz artık :)) Öptüm, kip, byeeee....

Summer is back to Antalya... It's the right time to come to Turkey and spend some time here. I've been there only for two days, but recommend you to stay for at least a week :)















   



 







 Gömlek: New York'da bir butikten, Şort: Pull&Bear, 
Ayakkabılar: Forever21, Çanta: YSL, Gözlükler: Prada

Shirt: From a boutique in New York, Shorts: Pull&Bear, 
Shoes: Forever21, Bag: YSL, Sunnies: Prada

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...