Sayfalar

Follow me around the world

14 Mart 2014 Cuma

FAVORITE PULLOVER

 Küçükken bi T-Shirt'üm vardı hiç unutmam çok severdim. Annem eskidiği için onu sürekli çöpe atardi, ben de çöpten alır tekrar giyerdim söylene söylene :)) Bugün giydiğim kazağım da onun gibi bişey çok seviyoum ve bunu da giymeye kıyamıyorum :) Resmen kazağımın yüzü eskimesin istiyorum :))) Dizi teklifi gelse düşünürüm, klipte oynatacak olsalar izin vermem! (O derece manyağım). Tek dertlerimizin böyle saçma şeyler olduğu günler diliyorum hepimize :) İyi geceler, tatlı rüyalar :)))

Today I am wearing my favorite pullover :) I love it and try to wear it as less as possible :) It reminds me my childhood :) I had a favorite T-Shirt I loved to wear despite it was colorless and old. My mum used to throw it and I used to take it back from the bin :) I wish us all days with such little distresses and a very good night :) Kisses :)

 




 



 







 










Denim Gömlek: Zara, Kazak: Pull&Bear, Şort-Etek: Mango,
Ayakkabı: Mango, Çanta: YSL, Küpe: Telly Weijl

Denim Shirt: Zara, Pullover: Pull&Bear, Divided Skirts: Mango, Shoes: Mango, Bag: YSL, Earring: Telly Weijl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...