Sayfalar

Follow me around the world

24 Ocak 2014 Cuma

THIS TIME FOR AFRICA (ENTEBBE/UGANDA)

Lafı çok fazla uzatmiğcam bir güncük kaldığım Entebbe de yine çok şanlıydım, yine çok  mutluydum ve yine çok huzurluydum. Otel o kadar güzeldi ki kendi doğalarında yaşayan maymunlar var ve her yerdeler. Balkonunuzda bile karşılaşabiliosunuz. Bu yüzden de otelden ayrılırken balkonunuza pesgevüt gibi yiyecekler bırakabilirsiniz. Ülkeye göre muhtaç hayvancıklar da farklılıklar gösterebilio tabi :)  

I had one full day in Entebbe and loved it. The hotel I stayed was wonderfull as there were monkeys living on their own nature. It was even possible to see them on your balkony. It was amazing as I love any kind of animal no matter what it is. That's why I keptsome food for them outside my balkony when I left the hotel. I will miss them a lot and started to do so already  :(









 Veeee şans peşimi bırakmıyooooorrrr... Otelde düğün vaaarrrr bıldırcınlarımmmm :) Bu sadece bir tanesi :) Diğer bütün nedimeleri, gelin ve damatları görmenizi isterdim. Burada adet böyle,bütün kızlar aynı giyiniyo erkekleri de onların giydiği renkte kravat takıyo. Bunu ben dahil Türkiye'de hiç bir kız grubu kabul etmez. Biz bilmiş Fadimeleriz, biz kendi elbisemize kendimiz karar verir ayrıca bir şıklık yarışına gireriz. Ne o öle ilkokul önlüğü gibi tek model :)))

And luck is again following me as there were a lot of weddings in the hotel I was staying. So I had the chance to see African brides and groomsand also their bridesmades. It looks amazing and is different than in Turkey that's why it took my attention. In Turkey you can't tell the girls to wear the same dress, that's impossible :)))


























Veeeee alışveriiiiiişşşşşş:) Tutmayın beni ellemedik parça bırakmamam lazım. Bi de bizim pazar kültürümüzü orda da yaşatayım istiyorum, kadınların elinden şalları, bluzları çekiştireyim de bir kendilerine gelsinler, gerçek alışverişin tadına varsınlar :) Tek derdim Türklüğümü göstermek :)))

Time to do shopping :) As I am collecting masks from the countries I'm visiting my first aim is to buy one from Entebbe. And finally I found an amazing one :)





Şort: Miss Selfridge, Denim Gömlek: River Island, Büstiyer: Zara, Botlar: Bershka, Çanta: Mango, Kolye: Stradivarious,
Gözlük: Prada 

Shorts: Miss Selfridge, Denim Shirt: River Island, Top: Zara, Boots: Bershka, Bag: Mango, Necklace: Stradivarious, 
Sunnies: Prada

2 yorum:

  1. Bütün postlarını okudum diyebilirim, sana da bloğuna da eğlenceli kişiliğine de tarzına da bayıldım:)
    Not; bloğun ayarlar kısmından başlığa girip bir harfini değiştirirsen, izleyicilerin ve üye ol butonun görünecektir;)

    YanıtlaSil
  2. Birde yine ayarlardan yayın ve yorum kısmından kelime doğrulamasını hayır seçersen yorum bırakmak isteyenler can çekişmemiş olur;) sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...