Sayfalar

Follow me around the world

9 Ocak 2014 Perşembe

GIRAFFE ON MY T-SHIRT

Hayat, bazen t-shirt'ünüzden fırlayan bir zürafa kadar tatlıdır :) Hayvanlar başlı başına tatlılar zaten. Manzara muhteşem... Eeee İstanbul desen de cennet... O zaman biz de Huri ve Nuri'ler olarak 'Ne duruyoruzzzz helvaa yapsak yaa helva yapsak yaaa helva yapsak yaa' :))

As you already know I love animals and that's why love to see them everywhere and also on my clothes. Today a lovely giraffe accompanies me on my post with the gourgeous Bosphorus behind me :) 






























 T-Shirt: Asos, Hırka: Victoria's Secret, Tayt: Bershka,
 Şal: H&M, Çanta: H&M, Botlar: Shoe Tek, Gözlük: Prada

T-Shirt: Asos, Cardigan: Victoria's Secret, Tights: Bershka,  
Shawl: H&M, Bag: H&M, Boots: Shoe Tek, Sunnies: Prada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...