Sayfalar

Follow me around the world

16 Aralık 2013 Pazartesi

TO GERMANY BY WALKING


'Eskiden nerede bu bolluk, bu rahatlık!!! Araba mı vardı? Çeşmeden eve su taşırdık. Almanya'dan Türkiye'ye üç günde giderdik. Ne bileyim efendim aynı filmi başa sarıp sarıp tekrar izlerdik :) Kendi kazağımızı kendimiz örerdik. Diktiğimiz elbiseyi sırayla bütün kardeşler giyerdik...Bu cümleleri uzatabilirim evet :) Ama gerek yok:) Çünkü ben de bugün İsviçre'den Almanya'ya yürüyerek geçtim :) Fotoyu da patlattım elimde de kapı gibi kanıtım var :) İlerde benimde söyleyecek iki lafım olsun genç nesillere istedim :) Siz Amerika'dan Afrika'ya ışınlanıosunuz ama ben iki ülke arasındaki sınırı yürüyerek geçerdim diiicem :))) Yalanım varsa da beni vursunlar !!! (Kurşunlara geleyim sürüm sürüm sürüneyim hatta)

Today I walked from Switzerland to Germany :) Our grandparents always have stories how hard life was years ago and how they suffered from life's challenges. So I should also have a story to tell to the new generations by walking the border between two countries while they will be beamed from America to Africa :))))























T-Shirt: Primark Atmosphere, Şort: Stradivarious, Mont: Pimky, Çizmeler: Zara, Çanta: Burberry, Şapka: Mango

T-Shirt: Primark Atmosphere, Shorts: Stradivarious, Jacket: Pimky, Boots: Zara, Bag: Burberry, Hat: Mango



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...