Sayfalar

Follow me around the world

3 Aralık 2013 Salı

LOOK LIKE A CHICK

 Evet; gerçek kürklere karşıyım! Evet, asla giymem! Evet; giyeni de asla affetmem! Hayvanlarla ilgili her konuda çok hassas ve çok asabiyim. Onlara bir faydamız yok, bari kendi dünyalarında rahat bırakalım! Geçen gün televizyonda tesadüfen gördüğüm gereksiz ve içi çirkin bir modacı, giydiği kürkle muhabirlere yakalandı. 'Gerçek kürk mü giyosunuz?' sorusuna, 'kime ne, giycaaaammm tabiii, giycaammmmm tabii, kime ne' diye bağıra bağıra cevap verdi bi de. Allah'ım orda neden ben yokum diye delirdim evde. 'Zıkkımın dibini giy, eşeğin g.tünü giy!' demek için neler vermezdim o an. Neyse, burda söyledim de rahatladım. Siz siz olun öyle şeyler yapmayın. Yazıktır, günahtır, insanlık dışıdır, katliamdır. Olmaz, yapılmaz, yapılamaz! Bakın ben hiç giyiyo muyum öle şeyler. Tavuk gibi oldum bugün mesela şu pofidik montumla ama olsun gıdak gıdak gezerim, bili bili diye dolanırım ortada yinede giymem o kürkleri :)

Yes, today I am looking like a chick with this plumy coat I know. But I like it. It looks cute. Wearing it is like a protest against people wearing real fur coats. I am against animal slaughter.  Animals have their own World, but we never leave them to tehmeselves. I wish I had a magic wand and could stop people torturing or killing these poor livings. I wish and pray for everyone to have the animal love in their hearts. 

























Pantolon: Çokomel (Beyoğlu), T-Shirt: Mango, 
Kısa Kazak: Roberto Milano (Nişantaşı), Mont: Stradivarious, 
Şal: LCW,Ayakkabı: Bershka, Çanta: Zara, Saat: Michael Kors, Küpe: Koton

Pants: Cokomel (Local Shop), T-Shirt: Mango,
Crop Top: Roberto Milano (Local Shop), Coat: stradivarious, Shawl: LCW, Shoes: Bershka, Bag: Zara, Watch: Michael Kors, Earrings: Koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...