Sayfalar

Follow me around the world

26 Kasım 2013 Salı

COLORFUL STAIRS IN CIHANGIR


 Veee bugün de Cihangir'deydim... Renkli merdivenlerde benim de fotolarım olsun dedim... Her ne kadar fotocuklarım cok net olmasa da siz kusura bakmayın :(  İsmi lazım değil bir arkadaşım çekti bu içler acısı resimleri :)) Şu an o da hatasının bedelini ağır ödüyo sizin içiniz rahat olsun... 'Cezalısınnnn, çabuk çık odana'dedim ona :) (ev tek katlı ama olsun havalı oluyo bu şekilde söyleyince). Önümüzdeki 23445 saat ordan çıkmak yok ona, kuru ekmek ve su bile yok. Şimdi de geçmiş matematik sorularından bir şeyler sorayım da iyice cezalandırayım,hatta tek ayak üstünde de dursun :) Olmadı sabaha kadar yaprak dolması mı sardırsam ki yeaaaaa. Buzluğa atar, bütün kış pişrir pişirir yerim :)) ( Anaaaa nasıl bi canavar varmiş benim de içimde,iyi oldu ama olsun. Sinirlenince neler yapabileceğimi  görmüş olduk :))

These are the colorful stairs in Cihangir. You can encounter with this newly painted stairs in many districts in Istanbul. They motivate people and give energy to walk especially on rainy days like today. For me it was the right place to take new pictures :) Enjoy it even if the quality of the pics are not good enough :( And sorry for that :(





















T-Shirt: Yeşilköy Pazarı, Deri Şort: Londra'da bir butik,
Hırka: C&A, Botlar: Michael Kors, Çanta: Burberry, Şal: H&M

T-Shirt: A local Bazaar in İstanbul, Leather Shorts: A boutique in London, Cardigan: C&A, Rain Boots: Michael Kors,
Bag: Burberry, Shawl: H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...