Sayfalar

Follow me around the world

19 Kasım 2013 Salı

CHICAGO


-9 ' de Chicago'yu tek başıma gezmek de varmış kaderde :) Sabah erkenden dayanamayıp döküldüm yollara. Her yirmi adımda bir karşıma çıkan bütün dükkan, bakkal, tuhafiye, turşucu (nasılda atıyo) ne varsa girdim :) Sırf ısınmak için girdiğim bütün coffee shoplarda farkında olmadan otuz sekiz bardak kahve içmişim. O gün bugündür tövbeliyim içmiyorum :) Hadi içtim diyelim yanında tiramisu yemiyorum mesela :P

This is the  post about how I survived in a freezing day in Chicago. It  was so cold that after every twenty steps I had to visit a coffee shop to warm up :) At the end of the day I had drunk thirty seven cups of coffee :)) I can't live whitout coffee now,got used to it :P 


                 O kadar yalnızdım ki, sokakta karşılaştığım ve toplasan bir elin parmağını bile geçmeyecek kadar az sayıda olan insanlara fotoğrafımı çekmeleri için ağlayan bir surat ifadesiyle 'pliiiiss fotomu çeker misnizzzz?' diye yalvardım sürekli. Para dilensem bu kadar zorlanmazdım heralde. Bir tane zenci amcam 'NO' dedi hatta. Bir de baktım ki gözleri dolmuş ağlıo gibi... 'Aaa siz ağlıosunuzzz nolduuuu?' dedim uzata uzata. Meğer hiç bişey olmamış. Soğuktan gözleri dolmuş sadece, fotoğrafımı da canı istemediği için çekmeyecekmiş :)) Bayılırım açık sözlü insanlara :)) Adam istemiosa istemio bu kadar basit :) Yüreğine sağlık :)  Tatlım o benim :)))



  









Kazak: Atlas Pasajı, Kot Pantolon: Stradivarious, Bot: Bambi, Çanta: Burberry, Şişme Mont: Stradivarious

Pullower: Atlas Passage(Istanbul), Jeans: Stradivarios, Inflatable Jacket: Stradivarious, Bag: Burberry, Boots: Bambi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...